Propostes de TFG de la Càtedra de Telefònica

28 November 2019
Des de la Càtedra de Telefónica es proposa la realització de dos TFGs seguint el programa Tutoria de Elevenpaths. Aquests Treballs tindran una doble supervisió per part d'experts de Telefónica i des de la UPF, oferint un recorregut més enllà del propi TFG si els resultats son satisfactoris tant si es preveu una continuació més eb recerca o en el món de l'empresa.

Aquests dos TFG tenen possibilitat de ser PREMIATS per la Càtedra amb una dotació única de 500€ cadascun.

Les línies temàtiques (categorías de retos) estan definides aquí.

Els TFGs es desenvoluparan a partir del gener per ser presentats el mes de maig-juny del 2020.

Interessats: presenteu la vostra candidatura enviant un email a miquel [dot] oliveratupf [dot] edu abans del 15 de desembre indicant les vostres dades, la temàtica escollida i motivant la vostra decisió.